Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 27 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Studie proveditelnosti, jako součást marketingového řízení stavebního projektu
Lhota, Jiří ; Buchalová, Jana (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Tato práce je zaměřená na marketingové plánování v rámci studie proveditelnosti. Cílem této práce je poukázat na propojení marketingového plánování se studií proveditelnosti a na základě teoreticky získaných znalostí zapracovat marketingový plán do studie proveditelnosti. A zároveň tento marketingový plán aplikovat na modelovém investičním záměru.
 Komercializace bytových domů
Karásek, Jiří ; Vaňková, Lucie (oponent) ; Hanák, Tomáš (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou komercializace bytových domů. Teoretická část představuje problematiku hospodářských cyklů ve spojení s ekonomickou krizí. Součástí teoretické práce je také developerská oblast a s tím spojené financování a marketing developerských projektů, což je aplikováno také následně v praktické části na konkrétním developerském rezidenčním projektu. Mimo již zmíněnou aplikaci teoretických znalostí z první části práce je také vyhodnoceno dotazníkové šetření mezi developery, které je podkladem pro analýzu možnosti efektivní komercializace rezidenčních developerských projektů v postkrizovém období v různých stádiích hospodářského cyklu.
Hyperdigitalizace fotbalového prostředí z pohledu fanoušků fotbalového klubu AC Sparta praha
Novák, Filip ; Pergl, David (vedoucí práce) ; Tremčinský, Martin (oponent)
The bachelor thesis deals with the influence of hyperdigitalization on the relationship between fans and AC Sparta Prague, a club participating in the highest Czech football competition. In the theoretical part of the thesis I define the concept of hyperdigitalization and the processes that come with the rapid development of digital technologies and communication tools. These include, for example, the naturalization of digital communication or the deterritorialization of the fandom. Furthermore, I discuss the methodology of my work, in which I use semi-structured in-depth interviews with Sparta fans to collect data. Among other things, the social network Twitter and the Sparta fan community operating there were used to select respondents. In the practical part, I analyse the generated data in chapters dealing with establishing a relationship with the club, consumption of digital content, traditional 'offline' fandom, the complications of digital technologies and the financial functioning of the club. The themes of the analytical chapters were developed primarily based on the categories emerging from the open coding results. Answers to the research questions and opportunities for further research are emerged in the final chapter.
The Comic in Henry James' Fiction
Kudrna, David ; Roraback, Erik Sherman (vedoucí práce) ; Robbins, David Lee (oponent)
Tématem této bakalářské práce je studium a výklad protkávání světa komedie v několika dílech Henryho Jamese s odrazem jmenovitých obtíží a hlubších problémů moderní společnosti, které spoluutvářejí společenský rámec v daný dílech. Autor práce je toho názoru, že komedie v uvedených dílech Henryho Jamese v zásadě kritizuje a satiricky napadá společenská zla moderní doby a postavy, které jim skládají hold. Bakalářská práce obhajuje stanovisko, které tvrdí, že komedie v rozebíraných dílech satirizuje řadu společensko- kulturních a ekonomických potíží a problémů tehdejší moderní doby, a to prostřednictvím zesměšnění a potupné diskreditace povětšinou zavrženíhodných postav, které, pod vlivem těchto proměn, negativně působí na životy dalších postav ve vybraných dílech. Ve snaze doložit toto tvrzení se práce obrací k následujícím textům Henryho Jamese: Holubičí křídla, Zlatá mísa, Portrét dámy, Vyslanci, Přitažení šroubu a Šelma v džungli. Práce nejdříve nabízí krátký přehled několika kritický přístupů ke komedii v díle Henryho Jamese, vyjadřuje se k jejich platnosti, vysvětluje stanovisko autora práce a ukazuje, ve směru jakých názorových proudů se bude práce ubírat během rozboru komedie ve vybraných dílech. Práce dále dokládá platnost tvrzení, že James byl autor, kterému nechybělo sociální uvědomění....
Rozvoj tradiční sportovní nestátní neziskové organizace: TJ Sokol Písek a její stakeholdeři
Thýnová, Klára ; Pospíšilová, Tereza (vedoucí práce) ; Navrátil, Jiří (oponent)
Sokol, jako jedna z tradičních masových zájmových organizací v České republice, navazuje na tradici z doby svého založení v roce 1862. Navzdory tomu, že dokázala překonat několik zákazů své činnosti a vždy se znovu "zvednout ode dna", moderní doba a způsob jejího životního stylu by pro ni mohly být osudovými. Zvláště skutečně tradiční sokolský program - všestrannost, se ve srovnání s tzv. specializovanými sporty netěší příliš velké oblibě mezi veřejností, ani mezi sponzory. Práce proto popisuje postoj vybraných skupin stakeholderů vybrané sokolské jednoty a jejich názory právě na program sokolské všestrannosti a jeho vztah s komunitou, intenzitu komunikace s nimi, reálný a potenciální přínos Sokola pro komunitu, apod. Výstupem diplomové práce je navržení strategie pro práci s jednotlivými členy komunity.
Postoj generace Z k "indoorizaci outdoorových sportů"
Veselá, Jana ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Opelík, Daniel (oponent)
Název: Postoj generace Z k "indoorizaci outdoorových sportů" Cíle: Hlavním cílem mé bakalářské práce je objasnit postoj generace Z k rostoucí nabídce outdoorových sportů v umělých, bezpečných a kontrolovaných podmínkách. Objasnění postojů by vedlo ke zlepšení porozumění spotřebitelských přání a preferencí různých účastníků patřících do generace Z. Metody: V práci je využívána metoda kvantitativního výzkumu, a to konkrétně elektronické dotazování, jehož cílem je zjistit postoje a motivaci minimálně 150 respondentů, patřících do generace Z. Soubor respondentů byl tedy určen částečně ovlivněným výběrem. Výsledky: Výsledek práce lze obecně formulovat tak, že generace Z má pozitivní postoj k indoorizaci outdoorových (lifestylových) sportů. Generace Z oceňuje vlastnosti jak indoorizovaného světa, tak přírodního prostředí. Můžeme ale pozorovat tendence upřednostnění indoorizovaných center především na základně praktických důvodů, jako časová a distanční dostupnost, větší efektivnost tréninku, nebo možnost sportovat celoročně i za špatného počasí. Výsledky ukázali, že respondenti reprezentující generaci Z jsou, co se týče vybraných lifestylových sportů, více aktivní v indoorizovaném prostředí. Klíčová slova: outdoorové sporty, indoorizace, lifestylové sporty, generace Z, komercializace, motivační faktory
Fotbal a společenská modernizace
Hanuš, Karel ; Duffková, Jana (vedoucí práce) ; Vinopal, Jiří (oponent)
(česky) Tato práce je věnována proměnám fotbalu v procesu společenské modernizace a částečně vlivům fotbalu na modernizaci. Cílem práce je postižení základní vývojové dynamiky moderního fotbalu, což předpokládá kombinaci historického a teoretického přístupu. Jádro analýzy, vyžívající plurality teoretických přístupů, je zaměřeno na situaci v Evropě (a zvláště v Anglii), která byla klíčová pro celkový vývoj, stranou však nezůstávají ani mimoevropské oblasti. Práce se soustředí nejprve na charakteristiku předmoderních kolektivních míčových her, ze kterých později vzniknul moderní fotbal. Analytický rámec dále tvoří vztah fotbalu ke čtyřem modernizačním trendům a jejich vybraným projevům: racionalizace společnosti (vytvoření formálních pravidel, institucionalizace fotbalu a rozvoj taktiky), generalizace trhu a vzestup ekonomické sféry (komercializace fotbalu (včetně médií), profesionalizace hráčů a specifika fotbalu v zemích státního socialismu), proměny sociálních vazeb, identity a vzestup národních států (nacionalismus a klubismus) a konečně projevy vybraných společenských nerovností ve fotbale a pokusy o jejich změnu (třídní nerovnosti, globální nerovnosti a genderové nerovnosti).
"Nosotros no bailamos así": Salsa jako globální komercializovaný fenomén v lokálním prostředí
Smutná, Petra ; Halbich, Marek (vedoucí práce) ; Skořepová, Zita (oponent)
Tato diplomová práce se v širším sociokulturním kontextu zabývá hudebním a tanečním stylem známým jako "Salsa", jehož kořeny lze hledat v karibské oblasti Latinské Ameriky. Salsa je v této práci zkoumána jako globální fenomén v lokálním pražském prostředí a zároveň jako komercializovaný produkt. Z hlediska salsy jako globálního fenoménu se práce věnuje charakteristikám salsy jako sociálního tance v lokálním prostředí a snaží se sledovat jeho společenské funkce. Vedle dopadů komercializace salsy a "tropikalizovaných" představ o salse a kulturách Latinské Ameriky na její lokální podobu se pak práce zároveň dotýká i témat jako jsou vnitřní vyjednávání a vnější konstrukce latinskoamerické identity, (latinidad). Oba tyto procesy se salsou jako globálním fenoménem a její komercializací souvisí. Práce je založená na několikaměsíčním etnografickém výzkumu a polostrukturovaných rozhovorech vedených převážně se salseros z Latinské Ameriky, České republiky a dalších, nejen evropských zemí. Klíčová slova: salsa, sociální tanec, globální fenomén, komercializace, produkt, komodifikace kultury, latinskoamerická identita, latinidad, tropikalizace, imaginace

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 27 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.